Garancia

Mire, mennyi garanciát biztosítunk?
– Hikvision kamerák (PTZ is) és rögzítők (DVR, mobil DVR és NVR) 36 hónap
– Hikvision enkóder és dekóderekkamera 36 hónap
– Hikvision kódolókártya, monitor és switch 36 hónap
– Hikvision kaputelefon 24 hónap
– Hikvision monitorfal, videófal 12 hónap
– Hikvision  objektívek, tartozékok 36 hónap
– Hikvision optikai hálózatok eszközei 24 hónap
– Hikvision beléptetőrendszer 36 hónap
– Hikvision tárolószerverek 24 hónap
– Hikvision hőkamera (kivéve érzékelő) 36 hónap
– Hikvision hőkamera érzékelője (hűtetlen mikrobolométer) 120 hónap

– Western Digital Purple széria (PURX, PUZX) 36 hónap
– Western Digital Gold széria (KRYZ, FRYZ) 5 év
– Western Digital Ultrastar széria (WUH) 5 év

– hálózati és kiegészítő termékekre (TP-LINK router, switch, jelerősítő, Ubiquiti antennák) 12 hónap
– Toshiba merevlemezek (külső és belső) 24 hónap
– Kingston microSD kártyákra 36 hónap
– Infra reflektor 12 hónap
– APC szünetmentes 24 hónap
– kiegészítők (UTP kábel, UTP csatlakozó, törésgátló, táp, tápkábel hosszabbító WIFI antenna, kamera tartókonzol) nincs garancia
– bemutató darabként értékesített kamerákra, rögzítőkre 6 hónap garanciát biztosítunk.

Mik a garancia feltételei?
Az aláírt, lepecsételt és eredeti garancialevél bemutatása, a termék sérülésmentes állapota, a terméken látható sértetlen sorozatszám (és annak egyezése jelen dokumentumban szereplő tétetelek sorozatszámával), az eszköz doboza és minden vásárláskor kapott/dobozban lévő kiegészítő megléte. Egyéb termékek esetén az eszköz és annak csomagolása vagy ha vannak kiegészítői azok is.

Garanciális ügyintézést csak a cégünktől vásárolt termékekre biztosítunk.

Meghibásodás gyanúja esetén kérjük, hogy ezt jelezze cégünk felé egyeztetés céljából. Csak az e-mailben (info@computek.hu) történő jelzés  elfogadott. Ezt követően – a lehetőségekhez mérten –  megbeszéléssel, távoli bevizsgálással (amennyiben ezt a feltételek lehetővé teszik) esetleg külön megbeszélés alapján (csak e-mailen történhet)  helyszíni bevizsgálással (ennek további költségei lehetnek, pl. kiszállás), – feltárjuk, hogy valóban meghibásodhatott-e a termék. Amennyiben úgy tűnik, hogy igen, a terméket dobozával, jelen garancialevéllel és összes tartozékával együtt küldje vissza postacímünkre (COMPUTEK Kft, 6090 Kunszentmiklós, Béke u. 4.). A terméket kérjük csomagolja be úgy, hogy ne lehessen felismerni, mi is van a csomagban. Helyszíni kiszállás esetén pedig mindkét fél által aláírt eszköz átadás-átvételi dokumentum kíséretében vesszük át a terméket bevizsgálásra. A garanciális ügyintézés átfutási ideje általában néhány nap vagy néhány hét, változó lehet, de max. 60 munkanap.

A garanciát kizáró tényezők:
– a terméken lévő sérült vagy hiányzó sorozatszám
– szakszerűtlenül, erő alkalmazásával létrejött kár (külső nyomok: burkolat feszegetés, csavarokon látható sérülések)
– nem megfelelő kezelés (pl. forgatható kamera kézzel történő forgatása, eszközök ki-be kapcsolgatása)
– nem a kamerának megfelelő helyen történő üzemeltetés (beltéri kamera kültéren)
– nem megfelelő beüzemelés (kamera leejtése, csavarmenetek megszakítása, kábel szakadása vagy törése)
– elemi csapás (zárlat, villámcsapás, túlfeszültség)
– vízbe merítés
– előírtnál nagyobb páratartalomban való használat
– helytelen szállítás vagy tárolás során keletkezett kár
– szándékos rongálás
– szakszerűtlen kezelés
– firmware frissítésből eredő rendellenes működés
– nem várt külső tényező pl. áramellátási gondok (ingadozás, megszűnés)
– a mobilinternet térerő gyengesége
– normális elhasználódás.

Amennyiben a fenti kizáró tényezők egyike sem merül fel a bevizsgálás során, a meghibásodott terméket bevizsgáljuk, ha lehetséges akkor megjavítjuk, ha nem akkor kicseréljük, majd saját költségünkön eljuttatjuk ügyfelünkhöz.

Abban az esetben, ha a termék garanciára nem jogosult, a hibás termék Vásárlóhoz történő visszajuttatása csak Vásárló költségén lehetséges, amelyet Vásárló a termék visszaszállításának átvételekor, utánvét formájában fizet meg Eladó részére, a kiállított számla alapján. Ennek lebonyolításáról Eladó és Vásárló szóban és írásban egyeztetnek. Amennyiben vevő a hibás terméket a kézbesítés során nem veszi át, és 8 napon belül nem jelentkezik személyesen az áru átvételéért, úgy a kiszállítási költséget eladó állja, azonban az újbóli kézbesítést vevő számára megtagadja.