Mire, mennyi garanciát biztosítunk?
– FOSCAM IP kamerákra és FOSCAM rögzítőkre 2 évet
– HIKVISION kamerákra és rögzítőkre 2017. január 2 előtti vásárlás esetén 2 évet, ez utáni vásárlás esetén 3 évet
– hálózati és kiegészítő termékekre (TP-LINK router, switch, jelerősítő, Uniquiti antennák) 1 évet
– merevlemezekre (Toshiba külső és belső, WD Purple) 2 évet
– Kingston microSD kártyákra 3 évet
– Infra reflektorok 1 év
– APC szünetmentesek 2 év
– kiegészítők (UTP kábel, UTP csatlakozó, törésgátló, táp, tápkábel hosszabbító WIFI antenna, kamera tartókonzol) nincs garancia
– bemutató darabként értékesített kamerákra, rögzítőkre 6 hónap garanciát biztosítunk.

Mik a garancia feltételei?
A garancia feltétele a termék vásárlásakor kapott aláírt, lepecsételt garancialevél, a terméken látható sértetlen sorozatszám, az eszköz doboza és minden vásárláskor kapott kiegészítő (pl: adapter, tartókonzol, antenna, táp stb.) Egyéb termékek esetén az eszköz és annak csomagolása vagy ha vannak kiegészítői azok is.

Garanciális ügyintézést csak a cégünktől vásárolt termékekre biztosítunk.

Meghibásodás esetén kérjük, hogy ezt jelezze cégünk felé telefonon vagy e-mailben egyeztetés céljából. A megbeszélés során – a lehetőségekhez mérten, távoli bevizsgálással – feltárjuk, hogy valóban meghibásodott-e a termék és amennyiben úgy tűnik, hogy igen, kérjük, hogy a terméket dobozával, a számlával és összes tartozékával együtt küldje vissza postacímünkre (COMPUTEK Kft, 6090 Kunszentmiklós, Béke u. 4.). A terméket kérjük csomagolja be úgy, hogy ne lehessen felismerni, mi is van a csomagban.

A garanciát kizáró tényezők:
– a terméken lévő sérült vagy hiányzó sorozatszám
– a kamera szofverében található eszköz azonosító nem egyezik nyilvántartásunkkal
– szakszerűtlenül, erő alkalmazásával létrejött kár (külső nyomok: burkolat feszegetés, csavarokon látható sérülések)
– nem megfelelő kezelés (pl. forgatható kamera kézzel történő forgatása)
– nem a kamerának megfelelő helyen történő üzemeltetés (beltéri kamera kültéren)
– nem megfelelő beüzemelés (kamera leejtése, csavarmenetek megszakítása, kábel szakadása vagy törése)
– elemi csapás (zárlat, villámcsapás, túlfeszültség)
– vízbe merítés, előírtnál nagyobb páratartalomban való használat
– helytelen szállítás vagy tárolás során keletkezett kár
– szándékos rongálás
– szakszerűtlen kezelés
– firmware frissítésből eredő rendellenes működés
– normális elhasználódás

Amennyiben a fenti kizáró tényezők egyike sem merül fel a bevizsgálás során, a meghibásodott terméket bevizsgáljuk, ha lehetséges akkor megjavítjuk, ha nem akkor kicseréljük, majd saját költségünkön eljuttatjuk ügyfelünkhöz.

Abban az esetben, ha a termék garanciára nem jogosult, a hibás termék Vásárlóhoz történő visszajuttatása csak Vásárló költségén lehetséges, amelyet Vásárló a termék visszaszállításának átvételekor, utánvét formájában fizet meg Eladó részére, a kiállított számla alapján. Ennek lebonyolításáról Eladó és Vásárló szóban és írásban egyeztetnek. Amennyiben vevő a hibás terméket a kézbesítés során nem veszi át, és 8 napon belül nem jelentkezik személyesen az áru átvételéért, úgy a kiszállítási költséget eladó állja, azonban az újbóli kézbesítést vevő számára megtagadja.